הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 

נציבות פניות הציבור

ייעוד נציבות פניות הציבור

לייצג את תושבי העיר ומבקריה בפניותיהם אל המערכת העירונית, להגן על זכויותיהם וצדקתם תוך שמירה על השוויון בין התושבים, מניעת שימוש לרעה בשררה ומניעת הפלייה או אי צדק כלפיהם על ידי גורמי הרשות ולייצג את מדיניות הרשות בפניהם.

מטרות:

  1. להוות כתובת זמינה, מקצועית ויעילה לתושבי העיר ומבקריה ולייצגם בפני הרשות בכל פניותיהם, בכל נושא ובכל ערוץ נגישות שיבחרו.
  2. מתן מענה מיטבי, מהיר וענייני לכל פונה, והעמקת הטיפול בפניות התושבים.
  3. הידוק הקשר בין הרשות לתושביה. 
  4. לשמש זרוע של ראש העיר ללימוד צרכי הציבור לייצוג מיטבי של התושבים וצרכיהם, הצפת תחושות ועמדות התושבים, והבעיות שעל סדר היום העירוני, בפני ראש העיר, מנכ"ל העירייה ובפורומים קבלת ההחלטות המתאימים (מטה, פיתוח, תכנון, ועדות עירוניות וכו'). 
  5. ייצוג, הסברת ויישום מדיניות ראש העיר, ומקבלי החלטות בפני הפונים.
  6. שיפור מתמיד של איכות השירות ורמת השירות לפונים לנציבות פניות הציבור. 
  7. שיפור מתמיד של רמת ואיכות השירות והמענה לתושב על ידי הטמעת מדיניות השירות של ראש העיר לגורמי העירייה וקיצור זמני הטיפול בפניות התושבים, על ידי גורמי הביצוע השונים ברשות.
  8. מניעת הטרדה מינית בעיריית רעננה בהתאם לחוק ויצירת סביבת עבודה בטוחה ונקייה מהטרדות והתנכלות.
  9. ביצוע מיטבי של כל המטלות כמזכירת הועדה לענייני ביקורת.

נציבות פניות הציבור מתחייבת:

​תחום/מדור
נושא​מדד ביצוע​
נציבת פניות הציבור
זמינות וקבלת קהל בנציבות בכל שעות הפעילותימים א-ה בין 08:00 ל- 16:00.
אחריות לקיום  מפגשים פתוחים של ראש העיר עם תושבים, תיעוד וביצוע מעקב הבטחות והחלטות ראש העיר במפגשים אלה.קיום 4-5 מפגשים פתוחים בשנה
אישור קבלת פניה לפונה מותאם לאופן ערוץ הפניה (מכתב, מייל, טלפון וכו')תוך 3 ימי עבודה ממועד הקבלה 
שליחת תזכורת 1 לגורם הביצוע על פניה פתוחה , בהתאם לסוג הפניה ולמשך הטיפול הריאלי (למעט פניות שלגביהן נקבע תאריך ביצוע מוגדר מראש).לאחר  7-10 ימים מיום שהועברה לטיפולו
שליחת תזכורת 2 לגורם הביצועלאחר 7 ימים נוספים
עדכון הפונה על סטאטוס הטיפול בפניה הפתוחה.בתום 14 יום ממועד קבלתה
עדכון הפונה בסטאטוס הטיפול עד הסגירהכל  14 יום עד הסגירה
סגירת פניה מול הפונה/תושב, לאחר דיווח סיום הטיפול על ידי הגורם המבצע.כל פנייה
ממונה על מניעת הטרדה מיניתקבלת תלונות בנוגע להטרדה מינית ובירורן בהתאם להוראות החוק.מיידי


חזור ללמעלה
נציבות פניות הציבור