הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 

אגף תקשורת ושיווק

יעוד אגף תקשורת ושיווק 

מתן ביטוי הולם מקצועי ועדכני לפעילות העירייה באמצעי המדיה למיניהם. מתן מידע אמין ועדכני, פרסומו והפצתו על פי כללי האתיקה הנהוגים בעירייה.

מטרות: 

  1. מתן "תמונה" אמיתית ועדכנית אודות מגוון פעילויות העירייה על כל אגפיה ומחלקותיה.
  2. מתן יעוץ תקשורתי שיווקי מקצועי כולל להנהלת העירייה, לאגפים וליחידות השונות.
  3. להוות זרוע ביצועית בידי הנהלת העירייה בתחומים הבאים: יחסי ציבור והסברה, קשרי עיתונות, פרסום והפקות דפוס, אינטרנט וקשרי חוץ.
  4. פיתוח וקידום מערכת קשרי גומלין בין העירייה לבין כלל אמצעי המדיה לצורך מתן ביטוי הולם וחשיפה ראויה של כלל פעילויות העירייה.
  5. יצירת תדמית חיובית והגדלת החשיפה החיובית לעירייה, פועלה ועובדיה.
  6. צמצום החשיפה השלילית
  7. פיתוח דיאלוג דינמי יומיומי מתמשך עם תושבי העיר במגוון האמצעים העומדים לרשות העירייה.
  8. לקיחת חלק בתהליכי שיתוף ציבור
  9. שימור והידוק הקשרים עם הערים התאומות
  10. שיווק מרכז התקשורת העירוני והגדלת הכנסותיו.
  11. ניהול מכלול המידע  בשעת חירום.
  12. חיזוק המודעות הסביבתית והקיימות בעירו בעירייה תוך היצול מושכל, יעיל, חסכוני ואפקטיבי של משאבים קיימים.

אגף תקשורת ושיווק מתחייב:

​תחום/מדור
​נושא
​מדד ביצוע

כתיבת הודעות לעיתונותביטוי אמין ומדויק  של הפעילות העירונית ועשייתה למען התושבים. 
מענה לשאילתות עיתונאיםמענה מרבי ומיטבי לשאילתות עיתונאים תוך עמידה בלו"ז של אמצעי התקשורת השונים.
אתר העירייה כמקור המידע העירוני המרכזי לתושביםלו"ז לעדכון תכנים – 48 שעות
דף פייסבוק רשמי עתיר תכניםלו"ז למענה – 72 שעות


חזור ללמעלה
אגף תקשורת ושיווק