יחידות העירייה

עיריית רעננה עומדת לרשות תושביה עם מיטב הכלים והמידע הזמין. אגפי העירייה והמחלקות השונות פועלים לתת מענה ישיר לתושבי העיר בתחומים השונים.

לנוחותכם, להלן מספרי הטלפונים ודרכי ההגעה לאגפים השונים ולנושאי התפקידים בעיריית רעננה.

גם המוקד העירוני 9107* פעיל 24 שעות ביממה וזמין לפניותיכם בכל נושא.

דואל:bikoret@raanana.muni.il 
טלפונים נוספים:

​​לשכת הממונה על תלונות הציבור

  1. כל אדם רשאי להגיש תלונה לממונה על תלונות הציבור על הרשות המקומית ומוסדותיה, על עובד, על נושא משרה או על ממלא תפקיד ברשות המקומית, וכן על גוף עירוני מבוקר כמשמעותו בסעיף 170א(ב) לפקודות העיריות, על עובד, על נושא משרה או על ממלא תפקיד בו.
  2. תלונה כאמור בסעיף קטן (א) תהא בעניין הנוגע למילוי תפקידיו של הנילון, ובלבד שהתקיימו שני אלה:
    • המעשה פוגע במישרין במתלונן עצמו, או מונע ממנו במישרין טובת הנאה, או מעשה הפוגע במישרין באדם אחר או המונע ממנו במישרין טובת הנאה והמתלונן קיבל, להנחת דעתו של הממונה על תלונות הציבור, את הסכמתו של אותו אדם להגיש תלונה בעניינו;
    • המעשה נעשה בניגוד לחוק או שנעשה בלא סמכות חוקית או בניגוד למינהל תקין, או שיש בו משום נוקשות יתרה או אי-צדק בולט.

דרך הגשת התלונה

תלונה שהוגשה בכתב או תלונה שהוגשה בעל פה ונרשמה מפי המתלונן תיחתם בידי המתלונן ויצוינו בה שם המתלונן ומענו, תיאור מפורט של העניין שעליו נסבה התלונה, לרבות המועד שבו אירע, וכל פרט אחר הנוגע לעניין והמסייע לבירור יעיל של התלונה.
* המידע נלקח מחוק הרשויות המקומיות (ממונה על תלונות הציבור) התשס"ח - 2008

גלית פלג, מבקרת העירייה וממונה על תלונות הציבור
דוא"ל: bikoret@raanana.muni.il
כתובת: אחוזה 103, רעננה 43600
טלפון: 09-7610293

יחידות העירייה