ניהול הרשאותניהול הרשאות

כותרת

תאריך

תאריך תפוגה

הצג מבזק ללא קישור

קשר מבזק לדף אחר

קישור לדף אחר

תקציר

תוכן

הדגש כותרת

הצג תקציר

קהל יעד חדש

שיוך חדש

סינון חופשי חדש

קבצים מצורפים

סוג תוכן: פריט
נוצר בתאריך על-ידי
שונה לאחרונה ב- על-ידי

ממשיכים להנגיש את השירות ברעננה: שירות "עד הבית" לבעלי מוגבלות בניידות

פורסם: 06/03/2018
נציגי מרכז לשירות לתושב יגיעו לבתי תושבים עם מוגבלות בניידות ויביאו את השירות עד לביתם

השירות יכלול סיוע בבקשות הנחה, הגשת מסמכים ובירורים בנושא הארנונה

רעננה ממשיכה להנגיש את שירותי המרכז לשירות לתושב ולשפר את הליכי קבלת השירותים בעיר. שירות חדש המוצע לראשונה בעיר: "שירות עד הבית" יאפשר לאנשים עם מגבלת ניידות בעיר לקבל מגוון שירותי ארנונה המוצעים במרכז, באמצעות נציגי המרכז לשירות לתושב שיגיעו ישירות לבתיהם.

השירות יכלול מתן סיוע בהגשת בקשות להנחות, הגשת מסמכים ובירורים בנושא הארנונה,  ויינתן בכפוף לפניית התושבים מוגבלי הניידות, למרכז בשיחת טלפון במספר  09-7610464, או בדוא"ל  misim@raanana.muni.il.

השירות יוענק לאוכלוסיות מיוחדות בעיר, המוגבלות בניידות: תושבים המוגדרים כסיעודיים ומקבלי קצבת ניידות. בהחלתו, יאפשר השירות הקלה בידי אוכלוסיות אלו בקבלת השירותים החיוניים מהעירייה בנושא הארנונה, מתוך רצון לשמור על כבודן וזכויותיהן, ולהעניק להן מענה הולם לצורכיהן. 

שירות "עד הבית" מצטרף לשורת שירותים מתקדמים שהשיקה באחרונה העירייה במרכז השירות לתושב, מתוך רצון להקל ולהנגיש שירותיו לכלל תושבי העיר ולאוכלוסיות המיוחדות בפרט. 

בין היתר החילה העירייה מהלך "שירותים מקוונים מהירים לתושבי העיר", המבטיח מענה בתוך שלושה ימי עסקים, לפניות מקוונות שיוגשו על ידי התושבים באמצעות האתר העירוני בשורת נושאים, בקלות, ישירות מהמכשיר הנייד או המחשב, שיתוף פעולה עם בעלי עסקים בעיר לבקשות להנפקת תווי חניה שיוגשו באמצעות האתר העירוני וקבלתו בבית העסק בשעות פעילותו וכן הוצבה באחרונה בכניסה למרכז השירות לתושב, עמדת "אל-תור", ובה תאים ייעודיים להגשת טפסים, על מנת שניתן יהיה להפנות בקשות לטיפול המרכז ללא צורך בהמתנה ובעמידה בתור בכל שעות היממה.

הורידו את האפליקציה העירונית