ניהול הרשאותניהול הרשאות

כותרת

תאריך

תאריך תפוגה

הצג מבזק ללא קישור

קשר מבזק לדף אחר

קישור לדף אחר

תקציר

תוכן

הדגש כותרת

הצג תקציר

קהל יעד חדש

שיוך חדש

סינון חופשי חדש

קבצים מצורפים

סוג תוכן: פריט
נוצר בתאריך על-ידי
שונה לאחרונה ב- על-ידי

השבוע צפויים עומסי חום כבדים וקיצוניים להקלה בהתמודדות עם עומסי החום, ריכזנו עבורכם כללים חשובים שיש להקפיד עליהם:

פורסם: 17/05/2020
הרבו בשתיית נוזלים
החום הכבד עלול לסכן חיי אדם ובמיוחד תינוקות, ילדים וקשישים.

יש לשתות כמויות מספיקות של מים אף מעבר לתחושת הצימאון. מומלץ לשתות לפחות 3 ליטר מים ביום. שתייה קרה עדיפה על פני שתייה חמה. העדיפו שתיית מים רגילים על פני כל שתייה ממותקת.
ביציאה מהבית יש להקפיד על מנוחה במקום מוצל וקריר. 

יש לוודא הגנה מפני השמש בעיקר בקרב תינוקות וילדים – באמצעות כובעים, קרם הגנה ולבוש מתאים.

יש להימנע לחלוטין מהשארת ילדים ותינוקות ברכב סגור

אין להשאיר תינוקות וילדים ללא השגחה ברכב גם אם משאירים ברכב חלונות פתוחים. 
 במידת הצורך, יש להשאיר בעבורם שתייה קרה, מזגן דולק ומבוגר אחראי ברכב.

פעילות ספורטיבית 🚴‍
יש להימנע לחלוטין מפעילות ספורטיבית במהלך שעות החום הכבד. 

במידה ומבצעים פעילות ספורטיבית בשעות הערב ולאחר עומס החום, חשוב להקפיד על שתייה מרובה ועל הפחתת מאמץ.

במידה ומופיעים סימני התייבשות - דוגמת כאבי ראש, סחרחורות או חולשה, 

יש להפסיק מיידית כל פעילות גופנית, לשהות במקום מוצל וקריר ולהרבות בשתייה אף מעבר לתחושת הצימאון.

במידה ומופיעים סימני פגיעת חום – כגון התעלפות, יש להזעיק את מד"א באמצעות חיוג למוקד החירום בטלפון 101. 


עובדים המצויים תחת השמש וחשופים לעומס חום כבד 
יש לקחת הפסקות ארוכות יותר בצל או במקום ממוזג ולהרבות בשתייה.

במקרה של שריפה יש להתקשר 102 ולהזעיק את לוחמי האש

בנוסף, אנו מזכירים: נתקלתם בבעיה? זקוקים לעזרה? אנא דווחו לנו במוקד העירוני ע"י חיוג 9107* מכל טלפון, או ע"י משלוח הודעה באפליקציית וואטסאפ למספר 0528-107107, ואנו נגיע לטפל במפגע.

תמיד לשירותכם, עיריית רעננה.

הורידו את האפליקציה העירונית