מזכיר/ת ועד העובדים

מספר מכרז:065/2021
סוג מכרז:מכרז כח אדם
פנימי/חיצוני:פנימי/ חיצוני
הסתיים המכרז:לא
מכרז בהארכה - הודעה תפורסם בהמשך:לא

​תיאור התפ​קיד:

ביצוע עבודות מזכירות ומטלות אדמיניסטרטיביות, לפי הנחיות יו"ר ועד העובדים. 

עיקרי התפקיד:

  • הקלדה וניהול של מסמכים.
  • טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).
  • ניהול לוח הזמנים ופגישות של יו"ר ועד העובדים. 
  • מתן שירותי אדמיניסטרציה. 
  • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
  • קבלת פניות מעובדי הרשות ומתן מענה בהתאם.
  • טיפול בטפסים.
  • הכנת חומרים מקצועיים לישיבות לרבות הכנת מצגות וכן טיפול בהכנת חדר הישיבות. 
  • מענה טלפוני לעובדי הרשות, ספקים וחברי הועד. 
  • מתן מענה לפניות הציבור, תושבים וגורמי חוץ, ככל הנדרש, ובכל אמצעי הפנייה אפשריים, בכל שעות הפעילות ומחוצה להם, לאורך כל השנה.
  • ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום, במסגרת עבודת העירייה, ע"פ הנחיות הממונה הישיר והנהלת העירייה.
  • ביצוע שעות נוספות מעבר לשעות העבודה התקניות, בהתאם להנחיית הממונה ובהתאם לצורך.


דרישות התפ​קיד:

  • ​12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה- יש להציג אישור.

ניסיון מ​קצועי:

  • ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית- יתרון.
  • ידע בהנהלת חשבונות- יתרון.

דרישות נ​וספות:

  • ארגון מידע וסדר.
  • שירותיות.
  • עברית ברמה גבוהה.
  • גישה טובה למחשב, שליטה מלאה בתוכנות office.
  • יכולת תכנון וניהול משימות.
  • יכולת עבודה בצוות.
  • יכולת התמודדות בזמן לחץ וריבוי משימות.

כפיפות: יו"ר ועד העובדים 
תקן: מזכיר/ת מחלקה
היקף משרה: 100%
דירוג ודרגה: מינהלי 6-8, מח"ר 36-38

מועד אחרון להגשת מועמדות ביום ד' 12.05.2021 בשעה 13:00הגשת מועמדות תיעשה דרך אתר עיריית רעננה בלבדwww.raanana.muni.il, לשונית דרושים ומכרזים ולצרף את המסמכים הבאים: 

טופס הגשת מועמדות, קורות חיים, תעודות השכלה, אישורי העסקה, צילום ת"ז + ספח. במידה ותהליך המיון הראשוני יסתיים בהצלחה ויוגשו כל המסמכים הרלוונטים, צוות הגיוס ייצור עמך קשר להמשך התהליך. 

הצעות שלהן לא יצורפו כל המסמכים הנדרשים, לא תענינה

להגשת מועמדות  לחץ/י כאן