אמנה לאיכות השירות של עיריית רעננה  

תושבים יקרים,

עיריית רעננה חרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב ביותר לתושביה, שירות המצטיין באדיבות ומענה מהיר ומקצועי.

החתירה למצוינות בכל תחומי הפעילות העירוניים הם ערך ראשון במעלה בתרבות הארגונית שלנו ובמסגרת זו עובדי העירייה משקיעים רבות בשיפור איכות השירות וזמינות מערך השירותים  לקהילה.

עבודת העירייה מתבצעת תוך מעקב ובקרה שוטפים, בדיקת רמת שביעות הרצון של הציבור והפקת הלקחים הנדרשים ליישום הטעון שיפור. בנושא זה אין פשרות וכל עובד עירייה יודע שמחוייבותו היא בראש ובראשונה לשירות מיטבי לתושב.
נמשיך לפעול במלוא הרצינות במטרה להבטיח את השירות המיטבי והמקצועי ביותר לכלל תושבי העיר. זוהי חובתנו.

בברכה,
מיכל הירש-נגרי
מנכ"לית עיריית רעננה


אמנה לאיכות השירות

אנו, עובדי עיריית רעננה, מצהירים בזאת על מחויבותנו האישית והמקצועית לקדם את איכות השירות למען כל הבאים בשערינו ולבצע את תפקידינו נאמנה על בסיס העקרונות הבאים תוך חתירה לשיפור מתמיד:

  • שירות המציב את האזרח במרכז החשיבה והעשייה העירונית ומותאם לצרכיו.
  • שירות המבוסס על שמירת זכויות האזרח וצנעת הפרט.
  • שירות הניתן בכבוד, באדיבות ובהתחשבות, בהקשבה ובנכונות לסייע לכל פונה.
  • שירות אמין, מקצועי ויעיל, מבוסס על פי דין וחוק.
  • שירות זמין ונגיש לכלל הציבור, תוך התחשבות מיוחדת באוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.
  • שירות מבוסס על שקיפות ארגונית ומתן מידע אמין.

וזאת על יסוד חזון העיר, שימוש מיטבי במסגרות התקציב, הקפדה על התייעלות תמידית, חסכון ושיפור, שמירה על הבטיחות ואיכות החיים והסביבה למען המשך שגשוגה וצמיחתה של רעננה, לרווחת כל תושביה בדור הזה ובדורות הבאים.