הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 
  • הכניסה נמצאת בקישור של "חיפוש בקטלוג" בחלק העליון של המסך בצד שמאל תחת "החשבון שלי".
  • בהחלט!
    יש לנו מכונה להחזרת ספרים הממוקמת בחזית יד לבנים, ליד הקופה. המכונה זמינה 24/7, וניתן להחזיר בה ספרים.
  • הסל שבאתר מיועד למטרה זו. ניתן להכניס לסל רשימה ארוכה של ספרים שאתם מעוניינים לקרוא. אם הגעתם למגבלת הספרים המוזמנים שלכם, תוכלו להשאיר בסל רשימה של ספרים שתרצו לקרוא בעתיד ולהזמינם בהמשך.
  • ניתן לבטל הזמנת ספר באתר על ידי כניסה לחשבון שלי, בתפריט הימני תחת הזמנות רואים את רשימת הספרים המוזמנים, ולוחצים על ביטול הספר שרוצים לבטל. 
  • שימו לב:
    1. לא ניתן להאריך ספר עצמאית ביום עצמו של מועד ההחזרה או לאחר שתאריך ההחזרה עבר. במקרה כזה יש לפנות לספרייה (טלפונית, או בדוא"ל).
    2. ספר מוזמן שיש לו רשימת ממתינים לא ניתן להאריך, גם לא בשיחה עם הספרנית.

    ניתן להאריך זמן השאלה של ספר במספר דרכים:
    1. באיזור האישי תחת "החשבון שלי" נכנסים ל"השאלות" ולוחצים על "הארכה" ליד כל ספר שברצונכם להאריך.

    2. להיכנס לאפליקציית הספרייה (חפשו בחנות האפליקציות "אידאה מערכות מידע"), הזינו את קוד המשתמש והסיסמה שלכם, היכנסו לאיזור אישי -> ההשאלות שלי -> ולחצו על הארכת השאלה לכל ספר שברשותכם.

    3. ליצור קשר עם הספרייה טלפונית או בדוא"ל library@raanana.muni.il  ולבקש להאריך את זמן השאלת הספר.

  • הספרייה גובה קנס של שקל לכל יום איחור לכל ספר שברשותכם.
    (שבתות, חגים וימים בהם הספרייה סגורה, לא נחשבים כימי איחור החייבים בקנסות).

  • בספרייה יש ספרים בעברית, אנגלית, צרפתית ורוסית.
  • זמן ההשאלה לספרי קריאה ועיון הוא חודש ימים, זמן ההשאלה לספרי טיולים הוא עשרה ימים.

    אנציקלופדיות, מילונים ומגזינים אינם ניתנים להשאלה וניתן לעיין בהם בספרייה בלבד.

    אם לא הספקת לסיים לקרוא בספר, עליך להתקשר לספרייה או להאריך את הספר עצמאית דרך האתר או האפליקצייה וזאת לפחות יום לפני מועד תום ההשאלה.

    אין אפשרות להאריך ספרים מוזמנים.

  • אין צורך בסיסמה כדי לחפש ספר בקטלוג, הכניסה לקטלוג היא חופשית וכל אחד יכול לחפש בו גם אם אינו מנוי בספרייה.

    יש צורך בסיסמה על מנת לבצע פעולות אישיות בחשבון, כמו הארכת ספרים, הזמנת ספרים, צפייה בהיסטוריית ההשאלות והקצאת קוד לספר דיגיטלי / קולי.

  • ניתן לבדוק אם ספר זמין עכשיו בקטלוג הספרייה באתר או באפליקצייה.

    לאחר החיפוש, יש ללחוץ על שם הספר כדי לראות את כל הפרטים. באתר יש ללחוץ על דפית עותקים, שם ניתן לראות כמה עותקים של הספר יש בסה"כ בספרייה, וכמה מהם מושאלים.

  • בשלב ראשון יש לוודא שהספר לא נמצא על המדף בספרייה. אם הספר הרצוי אינו מושאל, ניתן פשוט להגיע ולשאול אותו מהמדף.
    היה ולספר יש רשימת ממתינים ארוכה, ולכל אחד יש חודש ימים לקרוא את הספר, ייתכן מצב שבו ההמתנה תארך זמן ממושך.

  • ממלאים את הטופס "בקשת סיסמה לספרייה" באתר העירוני ובתוך שני ימי עבודה תקבלו סיסמה לכתובת הדוא"ל שלכם.

    למעבר לטופס הרישום לחצו כאן: https://www.raanana.muni.il/Library/Pages/OnlineCatalogRegistration.aspx


  • לספרייה העירונית מדיניות סדורה בנושא קבלת תרומות.
    הספרייה תשמח לקבל תרומה של ספרים, שתהיה להם דרישה מצד הקוראים, כלומר: ספרי קריאה פופולריים או קלאסיקות במצב מעולה (בעברית, אנגלית, רוסית וצרפתית.)

    חשוב לציין, כי לא כל ספר ייקלט בספרייה, וספרים שלא תהיה להם דרישה, יועברו למכירה או למסירה.

    בכל שאלה בנושא נחיצות או תיאום הבאת הספרים, ניתן לפנות למזכירות הספרייה בטלפון : 09-7610570, או במייל: library@raanana.muni.il

    לצערנו, אין הספרייה יכולה לקבל את כל הספרים עקב חוסר מקום.

    אתכם הסליחה!

  • יש לשלם בגין אובדן ספר, או להביא את אותו הספר שאבד בדיוק.

    לא ניתן להביא ספר אחר במקומו.

    להסדרת הנושא יש לפנות לקופת הספרייה: 09-7610588